Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Hello, I made a wind animation with Grow Fx on a tree. Unfortunately I can't manage to integrate it into a forest. What's the right technique to adopt? Thank you I´ve attached the scene file, so mabe you could take a look at it :) Tree.max
  4. Last week
  5. Earlier
  6. Hi, So I animated my trees on wind then I recorded them to the point cache for 300 frames but most of them randomly at some point during this 300 frames change position and geometry errors out, please find attached image, any ideas would be very helpful!
  7. Здравствуйте, помогите пожалуйста решить вопрос. Хочу создать эффект сломанных веток, но вот никак не могу настроить материал на "CAP" так чтобы был материал среза ветки.(Вообщем чтобы материал отличался от основного) Есть ствол к нему добавил два пути "Meta+" и "Meta-". "Meta+" параметр lenght path =3см. Face size =1см. Наложен основной материал веток. "Meta-" параметр lenght path =2см. Face size =0,5см. Наложен материал среза ветки.
  8. А как на счет краткосрочной лицензии например на месяц или два или полгода, но по низшей цене чем полная версия? Такое тоже нельзя?
  9. А ваять и не потребуется, есть хоть и небольшая библиотека растений, а также растения пользователей, которые в свободном доступе. И сконвертировать их можно буквально за один день. Да, демо тоже ограничена по времени, но все эти ограничения демо и триала можно обойти при определенных знаниях, либо кто-нибудь сделает кряк для такого обхода.
  10. Ясно. Ну как бы за неделю триала например вряд ли кто то успеет что то такое наваять)). Да и демо у вас тоже ведь ограничено по времени?
  11. Мы этого не предлагаем, просто по той причине, что есть вероятность использования данного триала, для создания необходимого кол-ва растений, сконвертированных в editable mesh...
  12. Ну в демке тоже особо не разгуляешься, удобнее было бы какую-нибудь триальную лицензию например на пару недель - попробовать продукт в полной мере со всеми возможностями и принять решение.
  13. Вы не сможете там что либо увидеть. Все практически тоже самое, что и у демо версии. Там будет только добавлен файл Deactivate.exe, для деактивации лицензии.
  14. Ну это понятно, что потребует, хотелось просто взглянуть на полную версию
  15. Ну да, после оплаты Вы получаете доступ к панели пользователя, и там можно будет скачать любую версию плагина. А смысл ее ставить, все равно она потребует активации, а без лицензии это будет не возможно.
  16. Т.е. полную версию получаешь только после оплаты? Скачать ее нельзя?
  17. Да, конечно, активировать можно только полную версию.
  18. Для активации полной версии нужно приобрести именно полную версию? Демку активировать не получится никак?
  19. 源语言: 英语 1003/5000 源语言: 英语 1009/5000 "Use Vertice" is fine, "Generate points on Fa" is not fine, It ’s all done in the end, is this normal?
  20. Put the Vector direction modifier above the Object reaction modifier, and configure the direction as you need. When Vector direction is before Object reaction, then these modifiers works in pair. Also use Another global vector or Another target point in the Vector direction settings to direct growth in that direction. Thanks!
  21. When did you click the Bake direction button? You need to click it in the last frame of the animation, when your plant has fully grown. But before baking, select an acceptable result using the Seed change. Then click Bake direction. Thanks!
  22. Thank you How can i grow in the direction i want
  23. sorry,I do n’t know what went wrong, it became like this after Bake Direction, it ’s more serious test07.mov
  24. Hi baby3w, This only works in the Lines mode, but you've the Meshes mode enabled. Thanks!
  25. Why isn't anything displayed and what's changed?
  26. Hello baby3w, Try to use the Bake Direction. Bake Direction Click this button on the last frame to bind the path's points to the animated reaction object. This can be useful if you have an animated object or tree, and you need to bind the growing ivy to this object. From: https://exlevel.com/growfx-manual/Dir.html#Dir_ObjReact Thanks!
  27. How to stabilize on animated surfaces? GROWFX 2.0 MAX2019 test05.mov
  28. Hi Eduard, Thanks for the detailed reply. Okay. I understand the situation with the old interface and I like the setting windows in the right panel of the editor. Can't wait for those tutorials! Best of luck on the battlefield against all the bugs!
  29. I'm not much of a arborist so I'm having trouble identifying this tree. Does anyone know what this is ?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...